Cause you're the apple to my pie You're the straw to my berry You're the smoke to my high And you're the one I wanna marry

Sunday, April 10, 2011

hey assalamualaikum .


balik from hang semalam i thought nak sleep . penat gile . then fb da panggil so nvm just online . but around 12o'clock da start sakit dade . i cant breathe . Ya Allah . sakit sangat malam tadi . first tu oke lagi . but makin lame makin sakit . meme suruh pegi check . die teman aku malam tadi . yeah thanks alot b . and aku memang cant stop crying . ad orang tu cry auh semalam . eceyh tak mengaku . ini betul-2 sayang nie. call kak eka , she worried about me . then call kak lin but no answer maybe already sleep . while wait ayah sampai rumah aku try baring . but i cant ! makin sakit . ingat boleh lah oke sikit . ni tk . then ayah sampai terus pergi meet doc . doc india ! male ! nvm lah . yang penting nak tahu aku sakit ape . die check cakap tkde asma . then suruh take gas . oke kena lah wait kejap sebab kena sedut gas . then kena check balik . but die mcm nak tak nak je layan patient die . mcm FCKER . if i die mcm mane ? aku da cakap banyak kali but doc nie tak paham aku cakap bahase melayu kea ! aku da speaking pun . huh . malas nak cakap . bagi ubat tahan sakit . but still same . nothing change . sakit lagi ade lah . then balik mama buat air then makan ubat . urghh . nothing change . sakit dan sakit . try to sleep but i cant . nak baring pun tak boleh . tadi mama oncall with meme . ckp bout ubat . then mama cakap it's mean aku elregic dgn asap rokok . aku try duduk dekat luar tadi . while mama tengah clean kan kereta . bau asap kereta tu buat aku pening . terus duduk dalam bilik je . esok tak tahu lah sekolah kea tak . insyaallah kalau aku sihat aku sekolah oke . doakan aku cepat baik . amin . kak fiza call tanye bout aku . then die marah-2 , marah dekat doc bukan aku . die suruh aku check dekat another klinik . die tak kasi aku pakai inhaler . die ckp before makin teruk better meet doc cepat . takot sakit lain datang . kbye