Cause you're the apple to my pie You're the straw to my berry You're the smoke to my high And you're the one I wanna marry

Sunday, April 10, 2011

9 april

hey assalamualaikum .

apa habaq semua . sihat ?

rindu dekat blog . almaklumlah . afew day die ade dekat rumah nie memang die je yang online . aku memang tkde masa nak online . tangan dok gatai nak post entry dekat blog . rindu punye pasal so harini aku update lah blog yang dah nak bersawang ni . ce cite ce cite .

dah lama aku tak keluar rumah . haha tertanya tanya tak ? awat lah anak shahrin tak keluar rumah . hidup kea tak ? nak tahu everyday aku buatpe bile balik school . bangun pagi pergi school . every tuesday , thursday ade extra class . wednesday ade KOKO . so on that day of course balik lambat . memang penat . but monday and friday di kecuali kan . so every day balik school aku akan lunch . then tidur . dan hari seterusnya . bangun terus makan then siap-2 pergi tusyen . balik prepare book to school and then sleep . itu rutin harian . if ade hw balik from tusyen baru aku siapkan . so semalam baru lah aku keluar rumah setelah lama nya tak keluar rumah . lepak dengan shida and tyka . wow shida ade boyfriend dah now . congrats . lepas ni korang tak kan tengok aku duduk lepak depan rumah , mcd yang selalu nye jadi tempat lepak bile balik school dulu , kini kbye . sebab korang akan tengok aku duduk rumah . baca buku , buat more excercise , tahun ni kena banyak berkorban . berkorban semue nye lah . siape taknak dapat result bagus kan ? semue orang nak . make parents proud . urghh . now already april . another afew month trial and then aku akan amek the real PMR not trial more or exam that every month yang aku kena amek . sane exam sini exam .


oke act lama dah plan nak hang dengan am , tyka , my husband tak payah cakap lah die memang sentiasa ON . bukan button ON / OFF tu oke . so today hang lah . bukan sepuluh tapi berempat . sampai je terus walk dengan tyka tengok baju . while wait for am . he already otw with his friends . and me ? kfine ! im still alone . nvm chill lah kan . and finally he came . oke i miss him so what ? im happy today . he never stop make me laugh and smile . haha . thanks alot for today . diam tak diam . bising tak bising . nextwek 0n 15 april already 4 month . wow i cant believe . kejap je . ILOVEYOU . I MISS YOU . muahhh !

kbye