Cause you're the apple to my pie You're the straw to my berry You're the smoke to my high And you're the one I wanna marry

Friday, March 11, 2011

yeah sch holiday


hey assalamualaikum :)
whoa harini last sch..hw tk bnyk cikgu bg..good :)
im looking for material  work that teacher just give to me with a friend tomorrow near Seremban to long not go there .. do not know what is best near there now .. esok ade pameran ape tah tk thu sebab classmate yg btw..well dorang budak kebudayaan..aku tk aktif tahun nie mama tk bg..sbb PMR ingt tu PMR..then nk cari barang..ok firstly nk cari beg DOMO mcm ade je dkt Seremban ni..grrr --' exam nanti nk bwt betul2 yg B nk pergi kea A..yg A nk jadikn A+ haha amin..ehhh irman happy birthday wey..penat aku nyanyil lagu  dekat kau kn kn...aku nk kek secret recipe taw taw...

eby rindu dekat you auh meme..haha..see you soon ILOVEYOU