Cause you're the apple to my pie You're the straw to my berry You're the smoke to my high And you're the one I wanna marry

Wednesday, March 9, 2011

kerja khusus


hey assalamualaikum :)
oke semalam cikgu bagi kerja khusus for sejarah..
then harini kerja khusus for geografi..
so this holiday tk bole nk relex sgt sbb nk kena siap kn kerja khusus..
after holiday da bole start bwt kerja kayu for KH..
lakaran semua da siap tadi time KH :)
now after sch tk kluar..i mean..balik sch terus balik rumah..lepak pun tk petang2..
pagi sch..then tgh hari balik sch terus mkn..then tidur smpai la ptg..
siap2 tusyen time..balik terus siap2 barang sch then sleep time :)
tu rutin harian sekarang :)
harini ade KOKO..so this week kadet..
urghhh cikgu bwt kawad tadi..lol da la tk pakai uniform..
pakai baju sch..nasib time tu nk balik da..cikgu bwt kjp je..
im bz with my sch and homework :)
i miss you b :) 
i love you more and more .
meme :)