Cause you're the apple to my pie You're the straw to my berry You're the smoke to my high And you're the one I wanna marry

Saturday, March 19, 2011

kau rindu aku lagi rindu !



hey assalamualaikum.



i dont know what im feel now . huh . im afraid if someone take you from me . people will say*eley nty dpt la tu pgnti . why they must say like that . err perlu kea ? yeah its all up to you right . tk semestinye tuhan bagi someone tu jadi hak milik kite selamenye . one day tuhan akan amek die balik dari kite . terime or tak tu semue dugaan yg tuhan bagi dekat kite .even orang tu cume kawan . tapi tipu la tu if kite tk sad if dorg tkde dgn kite .

i dont know what happen to you if im not with you anymore . or if im going first then you . sometimes aku rase biarlah aku tidur tk bangun-2 da. sebab aku tkot aku tk mampu nk hadap semue nie . i dont want this all happen . cause i love you . how do i love my self . its same like i love you . sometimes rindu nie buat hati aku  mcm nk mati . rindu nie pedih sgt . aku takot bile tengok orang break . then die buat benda tk elok . err --' kelar tangan bagai . please la jangan bwt benda bodoh . tahu la sayang sampai mati tapi jangan la sampai nk membahaya kn diri sendiri .


aku tk pernah menyesal dgn ape yg kau buat . bagi aku kau terlalu special untuk diri aku . can you be forever mine . insyaallah . selagi eby hidup eby akan jage you as eby jage diri eby . thanks sbb spend time dgn aku . thanks for that moment . even for a short time . but im happy with you . kau ade aku .
aku ade kau . thanks alot MIRUL SYAFIQ . for the rest of my life !


Mintak ampun dengan ALLAH , mama ayah . if aku pegi bertemu illahi suatu hari nanti aku akan cuba meminta kepada ALLAH supaya kembalikan aku ke dunia kembali kerana tanggungjawab aku sebagai umat Islam dan sebagai seorang anak belum selesai , Jauhilah aku dari hasutan syaitan . Ampunilah dosa hamba mu ini . ya allah kuatkan lah hamba mu ini . Amin


Wajahmu
Seindah serinya pelangi yang indah
Seharum mawar putih segar berkembang

Wajahmu
Mengapa sering terbayang di mataku
Sehingga terbawa di dalam mimpiku

Sayangku
Tahukah kau di dalam hatiku ini
Tersimpan perasaan cinta nan suci

Kau bunga
Inginku suntingmu menjadi milikku
Lantas ku abadikan dalam jiwaku


Sayangnya
Harapan yang selama ini ku bawa
hancur berkecai musnah jua akhirnya
Semuanya bagaikan sebuah mimpi

Kau pergi jua
Setelah cintaku kini membara
Belum sempat ku curahkan kasihku
Kau pergi tak kembali

Sayangku
Tahukah kau di dalam hatiku ini
Tersimpan perasaan cinta nan suci

Kau bunga
Inginku suntingmu menjadi milikku
Lantas ku abadikan dalam jiwaku


mama , ayah , kakak , b , kawan ILOVEYOU  

I'm so sorry 
manusia tk pernah lari dari membuat kesilapan .