Cause you're the apple to my pie You're the straw to my berry You're the smoke to my high And you're the one I wanna marry

Monday, March 14, 2011

anniversary 3month


hey assalamualaikum :)


harini hari isnin..isnin harini..harini budak tk sekolah!
diam tk diam da almost 1 month aku tk meet die..
aku makin gemuk now di sbbkn selera mkn yg tinggi..tpi now aku slow-2 menurunkn berat badan
yg semakin menaik..haha..semue sbb meme..die bg aku mkn bnyk sgt..smpai berat aku pun da Cartoons Myspace Comments
huh tgk la bdn aku..buntot da besar..muke da bulat..perut buncit..huh..mama ckp aku now makin kuat mkn..dulu tkdla mcm now mkn jea kerjanye..semue org ckp aku da gemuk..lol aku tk ksh..ckp la gendang gendut tali kecapi..perut kenyang senang hati..

ya allah rindu nye lahay dekat meme..huh..rindu serindu rindunyee dkt die..eceyh jiwang plk da..tkpe biarlah nk jiwang mane pun..yg penting rindu die!
miss that moment!

 *ni cikgu baru saya..die ajar saya dota..tpi die sibuk nk mkn --'

*mate kena focus ea..nty kena marah dgn cikgu..

*cikgu ckp harini saya comell sgt pakai shawl dgn baju mcmtu..
cikgu ckp nty die ajar saya hari-2 main game tu sampai saya pro :) kn cikgu kn ?

huh bile la nk meet die..nk lpk mcd dgn die..main dota same-2..lpk lake dgn die..smbil mkn mcflurry dgn mcpie fav..awww..miss that moment..haiyoo --' cpt la meet...rindu rindu nie wey!if kau ade mesti best kn b..teman eby dkt sini...dkt sini nk mkn pun ssh wey?dorg nie tk thu la lpr kea tk..sorry aku if balik sch mmg mknn mama da msk..even die kluar pun die still msk..
weekend plk pagi-2 da msk..huh..pkl 8 da msk da..so aku bgn pagi take bath terus lunch..breakfast jarang..mama terus msk for lunch..dkt sini?aku ptg bru lunch..mlm smlm aku bru mkn..huh..pagi roti je aku mkn..gela la wey..pedih perut aku..

haha..jeng jeng jeng!boommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm


happy anniversary 3month

walao wey aku excited plk post entry this time terawal afew hour before 15/3/2011
esok hari selasa..15/3/2011
aww tarikh keramat aku dgn si gule hati meme..
act esok baru anniversary tpi aku excited nk post entry..
tangan aku nie gatal nk post entry..haihh gedik btl tgn nie..puk sikit..
ehh b esok suda 3month we together gether kn b..haha..whoa rindu nye lahay dkt kau b..
tkpe-2 this wednesday kite meet oke..haha..kau curang kau mati :)
yang penting esok da 3month :) so happy anniversary..
yeah this wednesday meet oke b..i cant wait that moment..pewittt..


 

Jet setter
Go getter
Nothing better
Call me Mr. been there done that
Top model chick to your every day hood rat
Less than all but more than a few
But I’ve never met one like you
Been all over the world
Done a little bit of everything
Little bit of everywhere
With a little bit of everyone
All the girls I’ve been with
Things I’ve seen it takes much to impress
But sure enough you go it makes your soul stand up from all the rest
I can be in love
But I just don’t know
Baby one thing is for certain
Whatever you do it’s working
All the girls don’t matter
In your presence can’t do what you do
There’s a million girls around but I don’t see no one but you
*courtesy of Chordlaguindonesia.com
Girl you’re so one in a million
You are
Baby you’re the best I ever had
Best I ever had
And I’m certain that
There ain’t nothing better
No there ain’t nothing better than this
You’re not a regular girl
You don’t give a damn about your look
Talking about I can’t do it for you
But you can do it for yourself
Even though that ain’t so
Baby cause my dough don’t know how to end
But that independent thing I’m with it
All we do is win baby
I could be in love
But I just don’t know
Baby one thing is for certain
Whatever you do it’s working
All the girls don’t matter
In your presence can’t do what you do
There’s a million girls around but I don’t see no one but you
Baby you’re so one in a million
You are
Baby you’re the best I ever had
Best I ever had
And I’m certain that
There ain’t nothing better
No there ain’t nothing better than this
Girl you’re so one in a million
You are
Baby you’re the best I ever had
Best I ever had
And I’m certain that
There ain’t nothing better
No there ain’t nothing better than this
Timing girl
Only one in the world
Just one of a kind
She mine
Ooh all that I can think about is what this thing could be
A future baby
Baby you’re one of a kind
That means that you’re the only one for me
Only one for me
Baby  you’re so one in a million
You are
Baby you’re the best I ever had
Best I ever had
And I’m certain that
There ain’t nothing better
No there ain’t nothing better than this
Girl you’re so one in a million
You are
Baby you’re the best I ever had
Best I ever had
And I’m certain that
There ain’t nothing better
No there ain’t nothing better than this




kenal tk kenal tk?ini mirul syafiq..cll him meme..oke die anak lelaki kepada uncle tajudin..menantu shahrin..walaowey die blm tkr DP fb lgi..aku da dpt new picture die..awww jambu lahay..btw aku suke newhair die..look more handsome..haha..dulu handsome..tpi now lagi bertambah-tambah handsome..
dig dag dig dug jantung nie tgk new picture die..walaowey..makin excited nk meet this wednesday :) siape tk rindu oiii..aku da rindu gela-2 nie..mule la eby senggih-2 tgk picture nie..walaowey..tk bole la if tk tgk new picture nie..makin dig dag dig dug jantung nie wey!aduii..miss your smile!
whoa yg ade feel nk usya die..aku bg warning better tk pyh!
bak kate mama meme si handsome boy :) kiss sikit kiss sikit..
muahhhhhhhhhhhhhhhhh

I LOVE YOU

Eby budak mate bulat :)