Cause you're the apple to my pie You're the straw to my berry You're the smoke to my high And you're the one I wanna marry

Friday, February 4, 2011

nak jugak :(

hey assalamualaikum..oke hari nie aku excited la jugak kn bile dgr mama cakap nk balik kampung..tpi tpi ..tdi mama cakap tk pyh balik sbb ade nk tolong jiran aku means esok berkampung sebab anak die langsung esok

aku:ma,balik kea tk ma?balik la kn kn?*muke mengharapkan mama cakap yes
mama:tk balik sebab nk tolong cik cah ade berkampung esok tk kn tk tolong..nanti la balik sabtu kea..
ma baik cakap jea dari awal kn yg tk jadi balik tkdla adik wait jea answer from mama..sad tahu..da la lelindu dekat si handsome boy tu :[

b..baby nk meet you auh!nak bagi chocolate baby beli nie..nak jejalan tepi pantai dengan die..semuenye la baby lelindu gela-2  dekat b..hari-2 baby berbekalkan lagu b bagi tu..err da masuk bape entry aku cakap benda yg same je kn..ehh lantak la wey!aku da lelindu dekat die nie wey!

wany auh wany sabar la oke..jangan nangis la..ypu big enough..dekat je tk jauh puns..nanti da study dekat overseas mcm mane la kn!lagi la bertambah tambah baby lelindu dekat b..b jangan gatal-2 wey aku sepak nanti kang..aku dekat sini punye la lelindu..sayang kau if kau curang haa mati kau mati kau..

lelindu nak mandi laut even aku da muak dengan laut nie sebab rumah nenek depan laut je tapi aku nak jugak mandi dekat pd tu sebab depan rumah nenek tk boleh mandi :(
*awww nak rest mind dekat sini best :]

*lawa view die kn kn? :[

 *oke nak pegi holidays macam nie bole kn b?nanti you ankat beg baby..hee :]
amek kau kasi sakit-2 pinggang kau nak ankat beg banyak-2 nie :] haha

 *nk date jugak mcmto?bole kn b..hee nk berdue..bukan bertige or berempat :)

 * :[ nk pegi
*baby nk jejalan dengan b..mesti sweet kn b?

* :[ nk nie jugak . bawak saya bole?

oke even tk dpt pegi puns tk ape lah...sabar jea..hati gelisah je bile tgk pic die..da la lelindu..nak nangis jea mlm nie T___________T habis kn tisu..amek kau rumah aku tkde tisu da pasnie pegi beli dekat tesco..lain kali bawak aku pegi mandi laut..b kesian dekat you sangap dota..hee tu la lain kali bawak la lappy or pc tu pegi holidays sekali oke..goodnight b..iloveyoouu!lelindu kau b..cepat-2 jumpe baby tahu :( baby sorang-2..kalau aku pandai drive aku da sampai da pd tu!ape la sgt pd tu ikot highway bayar tol da sampai da..kereta da ade dekat rumah mama da bg lesen da nk bwk tapi sayangnye berkali-kali aku belum pandai drive :[ haa da tahu tu ajar la aku drive cepat wey..

handsome boy . i was here all alone,
when you'd be doing things i would watch you
id picture you n me all alone,
im wishing u were someone i could talk 2
i gotta get you out of my head
but meme i gotta see you once again
its real love that u dont know about!