Cause you're the apple to my pie You're the straw to my berry You're the smoke to my high And you're the one I wanna marry

Saturday, February 5, 2011

hey assalamualaikum..haha baru nk update entry..mlm jumaat haritu aku dgn mama p hntr barang sis dekat hostel..just nk tunjuk syarat yg die komfirm duduk hostel..finally la die berdikari jugak..tkdla nk mengharapkan mama lgi nk hntr and jemput die keje..sbb hostel die dekat gela gn tmpt keje..dekat gn jj lgi..depan jj jea ruma die tu..so jln kaki p tmpt keje da sampai..even late afew minit puns tkpe la kot..da lame da suruh die duduk hostel tpi die tknk..nk jugak bekepit bawah ketiak mama tu..tpi if die drive lagi senang sbb nk cross jln tu bahaye..bnyk krete la..

ayah : betol kea dik lin nk duduk hostel nie?
mama : kau tu dik kt sane makan ubat kad merah tu jgn tingal dekat hostel always ltk dlm purse nanti if sakit senang dieorg hntr hosp masuk emergency pnye..
kak eka : bile die duduk hostel?oke kea die dekat sane nanti?
kak fiza:bagus la tu dik lin da duduk hostel dekat sikit pegi keje..lagi pun mama nk hntr dik wany tusyen lagi..
aku:ohmygoshh!alhamdulillah rumah nie aku yg berkuase kalau kau tkde..bilik kau tu aku nk duduk..katil kau best...tinggi lak tu..yela katil org dulu-2..

tapi..................
aku sad la wey..nanti sape nk bagi aku duit?if kau ade time gaji mesti kau bg duit..even time tk gaji aku mintak duit pun kau bg*rm1 pun jadi kn kau kak..sape nk bg aku hot ticket internet tu?if kau ade bile kau beli hot ticket mesti kau bg aku yg pass internet punye..sape nk belanje aku pizza,mkn dekat kedai aqish,mcd?sape nk jdi partner aku restling?sape nk jadi partner gado ?aku nk pukul sape pasnie?aku nk gne broad band sape kalau aku tkde kdt nk onl?sape nk kne buli dgn aku nanti?mesti rumah nie agak down sikit pasnie..mama lagi bertambah oke..sebab tk pyh nk marah-2 suruh aku dgn kau stop gado kn kn?aku puns tk pyh la nk kne restling,bebel dgn mama..

kak kau jage diri tahu..aku sayang kau even kite selalu gado..kau tetap akk aku wey..kecik-2 kau buli aku kn..bile mama dekat dapur kau tolak aku bile mama tanye why kau bwt dono je..whoa sungguh bijak kkau membuli aku !sampai aku jatuh tangge mase dlm walker..kau tunjal kepale aku..kau cubit aku..kau pukul aku...macam-2 kau bwt aku..tgk sekarang..sape buli sape?eceyh..aku worried kau..mcmne kau dekat sane nanti?bole kea kau nk bukak api kt dapur tu?kau kn penakot..jangan gelak wey!shhh..haha..sape nk kejotkn kau bgn pagi-2??sape nk suruh kau mkn ubt?balik keje kau bole kea jln sorang-2?if kwn kau tkde yg balik same time dgn kau..aku risau semue tu..kau bukan kuat sangat kak..aku risau kau tk mkn ubat nanti..

 aku tkot kau sakit mcm kite p rumah mak dekat bakar arang dulu kn..kite dok hotel dekat pekan..petang tu elok kite p jln berdue dekat mall yg dekat gn hotel kite tu..siap beli pizza lagi..pastu kau ngadu sakit kaki..nk naik tangge puns kau tk larat..sakit-2 bahu aku kne tarik dengan kau..kau da la berat..aku kena marah je dgn kau mase tu..sbr jea kn..aku ckp jgn pegi tpi kau nk jugak..kau ckp kau nk jln jugak..degilnye kau nie..kite pegi mall ayah hantar padahal mall depan tu je..jln kaki da sampai pastu balik naik cab..errr..membazir je..then mlm tu kau kne duduk dekat hotel aku gn kak eka dgnkak fiza g lepak dekat bawah..hisap shisha..kesian dekat kau time tu..mama suruh try jln slow time dekat bilik..bile kau bgn je kau jatuh kn..esok tu abg pit kawen bwt dekat rumah mak..tk dpt nk tgk sebab pagi-2 da check out balik seremban da..hotel tu tkde wheel chair..nasib ade lif if tkde lif naik tangge lagi susah wey..ayah nie dukung kau trun lif pegi dekat kerete..btw kuatkn ayah aku..haha..kiteorg semue da risau da..

then gerak balik seremban..dalam kerete kau nangis..sebab kaki kau da totally tk bole gerak da..bile stop dekat R&R aku dengan kak eka jea yg turun bli mkn korang semue wait dekat kerete..then hntr kak eka balik PJ baru balik seremban..tpi hntr aku balik rumah dulu baru ayah dgn mama hntr p hosp..emergency mari..aku dekat ruma sorang-2..tyka la temankn aku time tu..tido rumah aku..

kerete da ade da dekat rumah tapi aku jea gn tyka tk bole bawak..kalau tk pagi-2 bute tu aku da merayap..haha...subuh baru kiteorg tido..haha..ayah dgn mama worried aku dekat rumah dgn tyka..yela anak dare kot jadi pape nanti susah wey..so every hour die akan cll tnye bwt ape..pintu semue aku lock..bahaye-2..afew days la dkt hosp..aku mkn lua jea..mls nk msk..ayah bagi duit aku bli la mknn..


kalau kau rase kau tk bole nk stay lame dekat hostel kau btw la mama dgn ayah tapi aku rase kau stay jea sane.cuti nanti balik la mama amek kau..bile aku da ade lesen mtr nanti..aku rempit p sane amek kau oke..nanti tk pyh duduk hostel da..kau puns bole selalu belanje aku mkn..hee..