Cause you're the apple to my pie You're the straw to my berry You're the smoke to my high And you're the one I wanna marry

Sunday, May 8, 2011

Assalamualaikum

sakit datang lagi,kfine bukan datang lagi memang dah datang pun

selalu sakit dada sekarang nie , somput mama koba

bile sakit mesti Pn.Salmah yang sapu minyak panas , habeh pijau belakang badan aku

tapi nak baik punya pasal takpe ahh pijau pun pijau ahh ,

mama pandai urut , die urut amboii sedap lahay ,

tapi bile mama sakit , aku jadi Tukang Urut ,

nanti boleh bukak kedai Tukang Urut Wany , haha

mama cakap aku pandai urut makin semangat aku urut mama , die suruh urut kaki habeh

tangan tangan aku urut sekali ,

tiap pagi mesti mama buat air milo dengan kokokrunch untuk breakfast aku ,

sebab nanti dekat sekolah die takut perut aku meragam ,

tak habeh habeh gastrik ,

gastrik tak habeh habeh ,

tiap malam mesti mama yang tolong letak minyak dekat belakang badan aku ,

mama cakap aku sakit pedih ulu hati ,

aku tanye ape bende tu ,

mama cakap hati tu dekat ulu sebab tu name die pedih ulu hati *mama tipu




sayang mama ,



aku banyak duit RM1 , haha

selalu tukar dekat mama sebab nanti senang buat belanja sekolah ,

tak payah nak p tukar dekat kedai ,

mama pelik sebab aku banyak duit RM1 ,

mama cakap aku tak makan dekat sekolah ,

habeh kena bebel 1 rumah , hee sorry mama



aku makan tapi aku tak habeh kan semua duit aku ,

nak simpan duit nanti boleh pinang meme *chill

lagi 5 tahun badan meme mesti gemok **comfirm

sekarang badan die berisi sikit ,

badan aku dah makin gemok , sebab aku kuat makan

mama cakap kuat makan sebab hati senang ,



mama cakap kipas jangan dekat dekat bile tidur sebab tu sakit dade

aku letak kipas jauh jauh , biar tak rase angin sebab tak nak sakit dade

mama baik , kite sayang mama ,


*sekarang mama dah pandai nyanyi lagu What The Hell

cool gile ,