Cause you're the apple to my pie You're the straw to my berry You're the smoke to my high And you're the one I wanna marry

Tuesday, April 19, 2011

Hello There

hey assalamualaikum


rindu dekat blog . afew day tak post entry blog kn kn . blog pun dah bersawang . macam ape dah blog nie wey . kfine . now hari-2 makan ubat . then makan kena on time . jangan lah kau lambat makan comfirm perut kau sakit . mencucuk . gastrik punye pasal . nak buat macamne dah aku nie ade sakit . haritu pergi tengok movie dgn meme . *SENJAKAlA . pheww best . bieber tak tgk pun . kfine aku tak suke bieber . ape yang best bieber tu aku tak tahu . kau suke bieber ? oke bieber babyface kan ? ewwww

haritu birthday ayah so ayah kiteorang pergi dekat ayah sebab aunty dgn uncle nak pergi shopping barang abang firdaus dgn kak shida . dieorang nak kawen dah . Happy Birthday Ayah . Then pergi shopping dengan mama , tyka , sampai tak ingat nak balik . nampak hijab je mesti aku nak beli . banyak lahay aku beli .

story bout hijab . act Fatanah Syaza suruh aku buat tuto hijab . then haritu ajar die how to wear hijab macam aku . then die nak jugak aku buat tuto . so tuto dah pun aku buat . but belum upload lagi . cakap pun tak betul . nanti senang-2 aku upload lah tuto hijab dekat blog .

WOW . Teddy Eqha balik haritu . haha rindu gile dekat akak aku yang sorang nie . aku rapat dengan die . then die balik hari ahad pagi-2 bute tu . sebab baru habeh keje . so sampai around pukul 3 pagi , die kejut aku suruh lepak dengan die . tolong die edit picture sikit . then transfer lagu dekat laptop . yela orang baru beli laptop . akak aku tahu pakai je . yang lain semua aku yang buat kan .

on mei kiteorang nak pergi peneng . with kak eka , kak liya , vacation . shopping lagi . whoa save duit . nanti shopping banyak-2 . afew days dekat sane then nak kena balik sini balik sebab . aku tak nak miss kelas Math . fuhh penting benda tu . mid exam dah dekat . aku taknak tukar set time Math

Maharaja Lawak . Nabil . pheww grenade buat version sendiri memang best . haha .

now aku nak rest . harini balik pukul 2 . sebab ade TFE . so penat tak hilang lagi . malam ade tusyen . and kbye guys .