Cause you're the apple to my pie You're the straw to my berry You're the smoke to my high And you're the one I wanna marry

Tuesday, April 12, 2011

180

hey assalamualaikum

harini pergi school . takde perhimpunan . dataran basah . harini tinggal van . good girl . aku memang malas nak naik van tapi bile pikiaq balik kalau cek tak naik van siape nak hantaq cek p school . nvm nextyear oke nextyear . nanti dah ade lesen nak p mane-2 pun dah senang . tak payah nak suruh mama hantar , tak payah naik cab , tak payah sesak-2 naik bas . kfine lame tak naik bas awam tu . act aku tak tahu nak tulis title entry ape so aku just tulis 180 .

afew day ni entry aku semue-nye pasal aku sakit . tadi pagi aku jalan sorang-2 naik kelas . school aku banyak tangge . nyampah betul nyahh . sampai je kelas terus duduk . rehat kejap . i need air . jantung berdegup sangat laju . and say hello to classmate . how are you today . tu dia da mai da . sorang-2 datang dekat aku . wany asal tak datang , kau oke tak . mcm-2 soalan di ajukan oleh classmate . so story lah dekat dieorang why aku tak datang on monday . but ade yang dah tahu awal . dieorang bace blog aku . same like ade kawan-2 fb yang bace blog . then tanye aku da oke belum . thanks babe . i apprichate that . you're so kind to me . kiss sikit kiss sikit . muah .

time rehat tadi . aku as ussual jalan dengan hani . sampai kantin beli makan . then makan lah ape nak buat lagi . bising dekat kantin sebab budak dari school lain datang . ade sukan . berbalik kepada cerita makan . classmate tanye aku mana ubat ? aku memang tak bawak . sebab aku tahu bile makan mesti mengantuk nanti mule lah nak lentok sane lentok sini . memang aku tak suke . dayah daud marah sebab tak bawak ubat . die tunjuk penumbuk die yang kecik tu . ingat cek takut lah tu . hee . sayang jugak kau dekat aku kan . btw aku dah makan ubat . dont worry .

20 may mid test . Ya Allah kau doa kan hamba mu ini dapat keputusan yang bagus . Amin .

before tidur mari nyanyi lagu you-nur jannah . make sure jangan sad . cause that song for him

nanti nak ajar adik nadhrah math . tapi tak tahu bile . belum plan lagi . classmate pun dah ajak aku study group . act dieorang dah buat lama dah but aku je yang tak join . masing-2 study dgn marka . yelah marka 1 school . haha . cek tak heran lahay . dah-2 cek nak cakap cek mengidam nak makan cake .

this friday . 4 month . kbye ILOVEYOU