Cause you're the apple to my pie You're the straw to my berry You're the smoke to my high And you're the one I wanna marry

Friday, April 1, 2011

171

assalamualaikum

whoa harini da masuk bulan APRIL . da 4 bulan aku duduk dekat kelas tu as calon-2 yang akan mengambil peperiksaan . awal pagi aku da bangun untuk pergi ke sekolah . harini ada sukan . bola jaring . OMJAYY lama tak main . haha . yeah harini aku dengan semangatnya dengan kawan-2 yang lain . team aku menang . haha 7-0 bukan senang . jujek,anis,tiena,shafa,hani,dayah,thanks babe!have fun.paper KH keluar form1,form2,form3 .
selasa da ada paper KH . pheww . baca buku . buku baca !

nak cermin mata baru . memang mata aku ada masalah . aku rabun . aku pakai cermin mata bila belajar . bila aku pakai cermin mata sekarang macam da kabur . tak jelas lagi macam dulu . aku perlukan yang baru . kalau tak yang baru tolong tambahkan power cermin mata ni . macam mana aku nak belajar . bila gelap memang penglihatan aku kurang jelas . aku nak power aku hebat daripada ultraman , naruto , haha hebat dari segala hero-2 . dah lah aku duduk belakang dekat kelas . ehh siapa suruh duduk belakang . dah tahu mata awak tu rabun kan . pheww . power semakin tinggi dan tinggi .

flash flash flashback !diam tak diam dekat 6 bulan dah aku berblogging .

kawan aku tyrah . dia yang ajar aku pasal benda ni . kalau tak mesti aku tak tahu macam mana nak guna . blog yang di bina pada 16 october masih lagi kosong . hanya gambar kecil di tepi . 1 entry yang entah apa di tulis oleh aku . bertanya kepada semua orang macam mana nak mencantik kan blog . berbekalkan link tutorial di blog-2 hebat . bermula lah kehidupan sebagai salah seorang ahli blogger . entry pada harini adalah entry ke 171 selama blog ini bermula . alhamdulillah pada harini aku masih lagi meneruskan kehidupan seharian aku sebagai ahli blogger . dan inilah hasil blog yang aku edit sendiri . yang dulu kala nya hanya menggunakan warna putih sebagai background . lihat lah hasilnya sekarang . walaupun tidak sehebat mana blog ini . tengok lah lagu nya .

kbye !