Cause you're the apple to my pie You're the straw to my berry You're the smoke to my high And you're the one I wanna marry

Tuesday, March 29, 2011

she is my bee and my buu

hey assalamualaikum :face44:
alhamdulillah aku masih lagi bernafas seperti manusia lain . dan menjalankan rutin harian aku sebagai seorang pelajar :r:

harini aku sempat ke sekolah even pagi tadi aku tak sempat nak breakfast sebab van da datang depan rumah . dari jauh aku da dengar aunty van pin pin van . macam nak jual sayur :132: sampai dekat sekolah aku terus siapkan muka depan scrapbook . aku semangat gila nak buat benda tu . haha . sebab tak ada budak yang join . so dekat kelas aku ada 3 group je yang buat . cikgu cakap comfirm hadiah tu semua untuk dekat budak kelas aku . haha . partner aku hani :face28: lepas da siap muka depan scrapbook terus siapkan math . sebab ada soalan yang aku tak tahu nak buat . finally siap jugak math . tadi ada spotcheck evil tadi ada extra class . harini paper math . ada 40 soalan . boleh jawab sebab tu form1 dengan form2 haha .


lets story about this :x:

aku ada seorang bee . yeah . her name is myrah choi's :face51:
die orang terengganu . baru habis sekolah and now study dekat UTM .
tadi online facebook . lepas tu die ada post link blog die dekat wall . die suruh aku baca blog die . then die ada post entry pasal aku dengan wana yumie . and she is my buu :face42:
OMJAYY . myrah dah tukar lagu blog die la . lagu yang nie best . myrah ada cakap yang die nak meet aku dengan wana but kena tunggu die cuti . haritu meet wana but myrah takda sebab die ada dekat terengganu lagi . kesian tengok die . myrah nanti meet oke . IMISSYOU .


wana yumie . anak tunggal . budak comel . awww . IMISSYOU . wana dengan myrah dua-2 aku sayang . ehh ini bukan lesbian . bila sayang sikit je lesbian . bila sayang sikit je lesbian . tak kan tak boleh nak sayang dekat kawan sendiri kot . even aku paling muda . wana dengan myrah tua mrgreen
wana ajak hang 2/4 but aku tak boleh pergi sebab pergi weeding cousin . aunty dengan uncle pulak nak datang rumah on that day . so tak boleh . nanti bila da free kita hang oke . exam selasa ni . wish me luck oke buu and bee . now every month ada exam . wana ticket bruno mars live in KL da sold out :face59: JUSTIN BIEBER . ewwwwwww . lagi tak nak . maroon 5 :r: maybe i folow oke .

kbye ILOVEYOU . IMISSYOU