Cause you're the apple to my pie You're the straw to my berry You're the smoke to my high And you're the one I wanna marry

Tuesday, February 1, 2011

sikit-2 lame-2 jadi bukit

saving jangan tk saving wey!!aku nak beli benda tu bile pakai sweet je wey..da lame aku nak beli benda tu..tapi duit habeh dekat topap jea kn!now da tukar cel..max tolak tepi..bile perlu jea aku topap..mama salmah puns nk tukar cel jgk kn mama?aku gune cel nie kdt aku tahan gela start aku pegi vacation haritu ayah topap-kn aku rm** sampai la pagi isnin..then mlm smlm baru aku topap..aku mane ade txt sape-2 da..txt gn si meme mate sepet jea..tu jea yg aku txt da puas-2 txt aku call..da puas-2 call aku tido la..kot bosan onl la facebook sambil dengar lagu then tengok pic die..tu jea keja aku..pastu study then tusyen..yeah-2 lagi-2 akk aku nk duduk hostel sebab dkt gn tmpt keja die kn..so agak sunyi ruma nanti..sebab tkde kwn nk gado..kalau tk mesti kena marah gn mama salmah sebab ashk gado jea!

actl benda tu nk pakai dekat jari..haha..ape tu..ade la..secret tk secret aku sorang jea yg tahu..kau and kau tk bole..bile da beli baru la tahu..kalau tk mane nak suprise kn..kalau tk suprise tk best la mcm tu..aku hari-2 bwt benda yg same..lagi 2-years aku habis sekolah..bile da habis sekolah..aku nk sambung study..bile aku da sambung study aku nk  kerja..aku nk balas jasa parents aku..aku nk hantar dieorg pegi umrah gn haji...all things la aku nk bwt..yeah aku nie degil sikit la..kadang-2 menjawab bile dieorg tegur..haha..dontknow why..kadang-2 bukan salah aku tapi dieorg marah..sorry aku bukan anak durhaka macam si tanggang tu or batu belah batu bertangkup or blahh blahh blahhh..wooww aku takut gela bile mama salmah story benda tu dekat aku..nangis-2 sambil loncat-2 dekat katil plus jerit mlm-2 tu sebab takut punye pasal..yela aku tknk jadi mcm tu..even tu dongeng or what ever tapi aku takut..siape yang tk sayang parents kn?yeah2 mcm tu jgk aku..aku sayang dieorg..sayang teramat sangat..if dieorg tkde la aku dkt dunie nie..kadang-2 dieorg marah ade sebab..sebab dieorg sayangkan kte..tapi if saje-2 dieorg marah tk tw lak aku...heee