Cause you're the apple to my pie You're the straw to my berry You're the smoke to my high And you're the one I wanna marry

Thursday, February 3, 2011

lelindu b :(

heyhey assalamualaikum..oke smlm aku tido pkol4 haihh..habes onl tros off lappy then tido..actl mate tk gntok puns tpi tido jea kn..then-2 pkol 7.30 dpt cll..baby..bgn-2 da pkol bape da nie...haha..teka-2 sape cll?ehee husband cll la..haishh gntok lgi la..bgn awal-2 bkn bwt ape puns b..nty la baby bgn oke..then lepas borak-2 dgn die tros smbung tido then txt suruh die kejutkn jup lgi..ingtkn die cll..haishh..

last-2 aku bgn sendiri..pukul 12..sebab dgr riuh gela dekat depan rumah..bangun je da senyum-2 tengok handphone aku tu..awww pic dgn die dekat lake hari tu..miss that moment..bile nk meet nie b..baby lelindu kau la wey!hari-2 baby dengar lagu yg b bg dekat baby tu..bukan hari-2 oke memang sentiase bukak jea lagu tu..

then cll tyka tnye da siap blm..die baru nk siap...then offcall siap-2 nk pegi kenduri..mama bising wey!die ckp tyka da pegi da dekat kenduri tu da mkan bagai la semuenye..act tyka baru jea nk siap-2 gela world cite mama nie..haihh mama nie ape la..chill la tahu la naim ade kn!excited pulak you nie mama..tyka dtg ruma je teros pegi kenduri tu..kena lak duduk 1table dgn pakcik mane tah..means 1table tu aku gn tyka jea girl kn kn!err gela gatal wey pakcik nie..wey-2 pakcik asal kau gatal sgt..err dah-2 tk pyah nk bwt muke miang kau kt sini..bini dok tunggu dekat ruma tu..beragak la sikit wey...

then balik on lappy nk onl facebook nie haa...then tgk blog..dgr lagu..yeah-2 tu memang wajib..hw da la tk siap-2 lagi..err agak-2 bile nk siap tu wey..ahad la baru bwt bole tk?kea time dkt sekolah nanti baru bwt..copy paste jea kn kn tk susah pun..hee

err asal la handphone mama bunyi jea dari tadi..tgk skrin aunty lak cll..yeah-2 aunty what do you want..ehh cakap kt mama tk balik kampung kea nie ade buah tanah..*well kampung aku tepi laut jea...nun depan ruma nenek aku tu da laut..tapi tk bole mandi..nk mandi kena pegi pd..jup-2 ma nie aunty cll nk blik pd bile?haa nanti mama cll aunty balik..cakap mama nak buah tanah tu..lebey-2 sikit..mama aku nie if bab makan memang la wey!no1..haha..lepak-2 jup tgk org karok..pastu tgk handphone aku ade mscll dari husband..awwww...

then cll die balik..btw die da sampai da dekat pd tu..haa die pegi holiday >< da muak dengan laut da..so tk heran sgt la kn..tpi lelindu nk mandi laut..sunburn auh kulit nty..ohmygoshh!cepat-2 la beli krim for sunburn wey!then-2 btw baby nk blik pd b..ehee..hatti aku da semangat nie nk meet die dekat pd nty..mlm nie die ade bbq..woww best la tu kn..then dgr suare ibu dekat blkang ckp lorat n.sembilan..haha kelakar auh ibu cakap..mama bile nk balik pd nie..cepat la balik pd..kah kah...ayat jgn tk ayat mama tu..aunty cll la cepat ckp mama suruh die balik pd petang nie...wany nk balik petang nie tk kire wey!aku nk jugak!wey-2 boxer elmo aku :( knape bg si wan tu pakai lahai..wan kau jgn pakai boxer elmo tu wey!*wan nephew aku ..wan jgn la pakai aku da lame ngidam nk beli benda tu!now da dapat pastu mama la nie salah letak tempat pulak g masok kn kt beg aunty habeh die bwk balik pd :( langsung la nephew aku pakai..yg boxer love-2 tu kau nk pakai..up too you la..elmo tu aku nk..basuh kasi bersih-2 letak softlan..aku nak balik!.aku tk kire aku nangis jugak kang wey!elmooooo :(

b..nanti baby balik pd..kite meet ea?baby rindu b..bole jejalan kt tepi beach..hee..dinda kanda burung pun turut menyanyi..baby lelindu dekat b..b datang sini amek baby bole?bawak baby balik pd..b tk payah bawak mama..b bawak baby jea..mama die bole drive sendiri..ehee baby belum bole lagi...ahh tk kire nak meet kau jugak b!cepatt la!aku da macam orang gela dekat hosp tanjung durian da wey!kau tk lelindu dekat aku kea?baby bawak chocolate b sekali la..cepat la amek haa!pd dengan rumah baby tk jauh la..ikot la highway di mana ade kemahuan di situ ade highway..haa drift sikit drift sikit..dekat jea..tk sampai 1jam pun wey!amek baby..michu wey :(