Cause you're the apple to my pie You're the straw to my berry You're the smoke to my high And you're the one I wanna marry

Thursday, February 17, 2011

far far away

lima belas december dua ribu sepuluh


kawan punye kawan punye kawan
finallyyyyyyyyyyyyy...
datanglah seorang jejaka berambut ala2 si bieber gay mencuri hati anak shahin kacak!
ohmygoshh!
*TAHNIAH ANDA PENCURI HATI KELAS 1
yg beta cari selama ini --'
lamar punye lamar punye lamar
finallyyyy..
pagi tu jugak aku gegar rumah tok kadi!tok kadi pisat2 sbb tgh tidur kah kah..
aku tk kire tok bgn jgk skunk tok :D
pang pang pang gedebush gedebush gedebush..
aku nikahkan kau mohd amirul syafiq dengan syazwani dengan mas kahwin 1sing
kah kah kah..esok tu amek flight..
berhoneymoon dekat london bridge fallin down for afew week.
balik ke malaysia selepas puas berhoneymoon..
now jadi suri rumah sepenuh tangge jage anak2 yg boleh di katekn semuenye pro2 dota :)
maklum lah family aku family dota :)
kn kn b . haha chill2..
haha..jangan nk gatal sangat la kn..kot ade yang terase bagus la tu..



januari dua ribu sebelas
kehidupan sebagai di antara calon2 penilaian menengah rendah,book here i come..tusyen here i come..
koko every wednesday.mule la kehidupan yg memenatkn..tapi aku tk kire facebook aku still active!

whoa bnyk cantik kau nk suruh aku deactive..grrr nty die curang kang aku yg melepas.habeh la aku nty..

dua belas februari dua ribu sebelas


pagi2 da ckp dkt mama..tolong hntr aku jmpe meme nty tengah hari..punye la excited nk jumpe si handsome boy..
vibrate vibrate handphone siape tu..lagu airplane nyahh..haha..tu handphone empunya anak shahrin kacak yg paling kecik lgi bongsu..
tgk skrin sikit name sape..ohmygoshh
my husband cll..

husband : baby you dkt mne nie i da smpai da..
aku : i dkt rumah jup lgi i sampai oke wait tw..
husband : oke cpt sikit..


jnji pukul 1.30 tapi aku dtg pukul 2 haha..sampai je mcd terus keluarkn handphone cari name H for husband <3
tutt tutt tutt tutt..

aku: b you dkt mne tk nmpk pun?
husband:ade la you jln dpn sikit nty nmpk i dkt luar je nie
aku:okeoke

puas die tggu aku dkt mcd alolo kesian you b..sorry la..
mama lmbt sikit tdi*jnji aku dtg oke drpde aku tk dtg tu lgi kesian kau..jgn bnyk ckp mari kite start misi kite..
haha..hari cerah je time tu..relex2 main la dota tu puas2 dulu kn kn..haha 1 hari aku menuntut ilmu dengan husband aku si meme mate sepet
mama cakap handsome boy --' suke la tu kn kn?

amaran pertame

BOOOOOOOOMMMMMM..
amek kau tande2 nk hujan da tu...
ishh hati tk sdp da..then meme pergi mne tah...
nasib kejup je die pergi time tu..

bettry lappy tyka da nk mampus da time tu..so aku bg la die pakai cager lappy aku..
sebab lappy aku same dgn die..well twin kn kn so same lah..
bile die tgh nk on lappy haa amek kau --

amaran kedue
BOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMM
opocot kalau org kampung yg dok malatah tu pantang di cuit..habeh la melatah sampai melarat2 keparat kn..
aku da dup dap dup dap terkejut aku nk menjerit pun ade..
yela tetibe je petir..
aku pndang sblh huh lega ble tgk meme ade dkt sblh..
worried if die tkde..kot2 die otw nk dtg blik kt mcd then petir time tu..
tk kea takut aku!dlm hati doa banyak2 mintak2 tk jdi pape..even meme ade kt sblh tpi pedulik ape aku..doa jgk
da puas2 lepak mcd now time for balik..sebab mama da dtg..gambar pun da bole tahan da bnyk nye..rindu pun da lepas 0.01% lgi 99.99%  still rindu :(
kne la balik even hati ni nk jgk berkepit dgn die..tp tkpla :(


lima belas februari dua ribu sebelas

cuti harini so onl la ape lgi kn kn? :) da puas2 aku dota aku mkn,da puas2 mkn aku sambung balik onl then dota tu je kje aku :)
dengan pantasnye mlm tu aku txt tyka..


aku:wey aku rindu husband aku la :(
tyka:kan baru jumpe?haha
aku:aku rindu die la ishh dup dap dup jantung nie bile tgk pic die nie!

tggu tyka punye txt smpai ke esok pun tk reply auh..die da sampai ke alam fantasi die la tu..haiyoo --' siot btl..

enam  belas februari dua ribu sebelas

oke balik je sekolah tdi aku terus cari katil nk membute dulu..lpas lunch aku terus tidur..haha..balik tdi jln kaki sebab van lmbt..
jalan kaki berdue dengan tyka..
then bgn tidur je tgk mama tgh bwt kuih..haha..
die sibuk ckp akk aku nk balik..die suruh amek dkt hostel nty ptg..
aku da pening da sbb if die balik msti la gadoh punye..mama nie backup die..
oke aku siap2 nk pergi amek die..

then mama cakap ade la kawan mama nie..si tipah..kononye anak die baik la tu..
baik la sangat kn kn?


tipah : kak haritu ade nampak wany pakai tudung..
mama : a'ah da pakai tudung da..
tipah : boypren die suruh pakai la tu kak..
mama : tkdla tkde siape2 suruh pun die yg nk pakai..
tipah : boleh percaye ke kak?

grr wahai cik tipah..awak ingat anak awak tu baik sangat kea?dekat sekolah baik la sangat kn?tk payah dok nk sibuk2 jage kain orang,
kain sendiri tu belum tentu kering lagi oke...wtf!aku rase tk perlu tanye kot..salah kea kalau nk berubah?tk salah kn kn?untunglah awak kan
cik tipah si mulut ayam !

habeh je bende tu aku story pasal bengkel fotografi 5/3..mmg aku nk pergi sangat bengkel tu..nak cari pengalaman..
actl meme cakap tk payah pergi pun tkpe tpi aku nk jugak la kn!lorat mat saleh pun keluar la kn..haha...always speaking je sampai aku kadang2  lupe
nk spell in BM..bukan lupe but confius oke..aku still reti cakap melayu la..aku nk improve BI that why dok speaking je..if salah boleh betulkn..mama pun tk marah
aku nk speaking full time..topiq sejarah pun aku g open sekali haha..habeh la bile aku da berceramah tkde siape yang bole cut ayat aku!


aku cite psl si meme handsome boy dkt mama..haha..
amek kau b..aku report kt mama aku always buli aku..haa..lantak kau b..haha..tk tk aku cite baik2 je buruk2 aku tk cite..
untuk kau semuenye baik kn kn?tpi tpi kalau kau curang b..i kill kill kill you ! Bang bang bang bang bang pakai sniper hero dekat dota kah kah
dengan minah minah tu sekali aku kill..pedulik ape aku..siape suruh bwt hal..

tujuh belas februari dua ribu sebelas

* 12.23 am
goodnight husband :) imissyou alot..yeah..cannot sleep with domo..every day sleep with bear yg lembut tu..ouchhh..geram aku tgk bear nie..
rase nk baling2 pun ade..picit bdn2 die tu..
habeh la bear kne restling dgn baby..hug die kuat2 sampai da lemas bear tu kalau die bole ckp..haha..sebelum tidur lai lai dengar dulu lgu
b bagi dekat baby tu sambil tgk pic kau dekat lappy nie..hee :D btw sejak aku dpt bear nie aku tidur lena gela b!even aku nie takut sikit if dgr bnde tuttttt
tpi baby tahu b always teman baby kn kn :) marry you <3

1.00 am

guling sane , guling sini..

guling atas guling bawah..
tk jugak aku tidur..
tengok handphone tkde text..
nak tidur tk bole..
peluk bear tk bole jugak nk tidur tu..


1.30 am 

guling sane guling sini..
guling atas guling bawah ..
still tk tidur2 jugak..
haiyoo --'
tidur la esok nak sekolah kn kn..
nty tidur dekat kelas pulak..
grrr...


1.53 am
grr handphone bunyi..
airplane airplane :)
tgk skrin si meme cll
ohmygoshh..
finally la kn die cll jugak time aku tk bole nk tidur nie..
then2 lepas da borak2 tu then end cll..
terus sleep,peluk bear sampai la ke subuh tu..mama kejut aku suruh siap2 sekolah
aku bangun dengan semangat even tidur afew hour je..haha..tkpla tk kesah lahayyy..
goodmorning

You can take my heart
For a walk on the beach,
You can take my heart
For a little trip,
You can take my heart
Very close to your heart,
You can take my heart
Forever if you like.
But not every heart
Belongs to any other
You and I
You and I are meant to be.
I'm the one for you
you're the one for me
you love me as much as I do
when you look at me and we're skin to skin
I want you, so please come in
and you love me more and more
and my love grows up with you
and you kiss me more and more
and I kiss you too
and I kiss you too
If I take your heart
I will cherish it every day
If I take your heart
I will heal these old wounds
If I take your heart
it's to make it happy
If I take your heart
it's forever close to mine
But not every heart
belongs to any other
You and I
You and I
are meant to be
I'm the one for you
you're the one for me
you love me as much as I do
when you look at me and we're skin to skin
I want you, so please come in
and you love me more and more
and my love grows up with you
and you kiss me more and more
and I kiss you too
and I kiss you too
I don't care
I don't care
if I'm again carried away
if you swear
if you swear
to give me your heart in return
I don't care, I don't care!
if i'm again carried away
if you swear
if you swear
to give me your heart in return
to give me your heart in return





doakan aku dengan meme kekal sampai mati oke *amin


:)