Cause you're the apple to my pie You're the straw to my berry You're the smoke to my high And you're the one I wanna marry

Thursday, December 23, 2010

clean it

hey entry kli nie wany nk story bout bilik..haha..arynie wany kemas blik..grrr!sbb ade barang yg perlu di buang..haha..then buku2 tk pkai tu mama sruh ltak tepi..tk tw a..mama nk bwt pe..then hbes je onl tdi tros kmas2 blik..penat skit je :D

*before



 *thats my bed..haha..look jacket tu actly nk ltak dlm almari haha :D thats my lappy..sllo onl dkt situ la..haha



 *see tu tmpt study wany..actly tk study puns kt situ..haha..just ltak brang2 skula je..tpi now besepah la sbb blm kemas lgi !


*after


*hey look this.. nie la bed wany lpas kemas..haha..aww..biase je kot bed wany..haha,.tido puns sorang2 bkn bedue right :D


*haha tmpt study wany jdi cmne lpas kmas.,oke jea cmto..tk pyah nk kmas da.,.just if bnde yg tk perlu tu buang or simpn dlm kotak kot..haha :D tgk mcm tkde perubahan puns haha..sokay la


then wany bkr lilin yg wangi tu..haha..suke bau strawberry gn lemon..always keep my room clean..done! :) thats all for today..byby